marți, 9 februarie 2016

Stonz Booties - Botoșei pentru bebeluși (purtați sau nu) și primii pași

Grație amabilității Hiphip.ro, mă bucur că am putut testa o pereche faină de Stonz Booties și Linere Sherpa aferente. Am ales modelul Triceratops, mărimea L.
Detalii tehnice se pot găsi aici: http://hiphip.ro/collections/outdoor/products/copy-of-stonz-booties-triceratops.

Ghetuțele le-am primit pentru a fi probate de către copilul meu, Mircea, în vârstă de 2 ani și 4 luni. I s-a potrivit mănușă mărimea L, dat fiind faptul că a folosit și perechea de Liners Sherpa - băiatul măsoară aproximativ 13 cm la talpă, iar cu o pereche de șosete din lână în picioare a încăput perfect.

Trebuie să spun că, la prima vedere, am fost puțin neîncrezătoare atunci când le-am scos din cutie, îmi păreau,  mai degrabă,  ca huse de protecție de pus peste încălțămintea obișnuită,  și nu încălțări în sine. Însă,  le-am cercetat, observat ca sunt ușoare, materialul impermeabil se simte la mână că este de foarte bună calitate, de asemenea și celelalte accesorii, iar talpa, fiind tratată, este rezistentă la uzura normală - mers pe pământ, pe zăpadă, pe pietriș. Pe suprafețe betonate, este indicat a fi folosite cu moderație, mai ales dacă cei mici nu mai sunt așa de mici. Adica sunt mai grei.

Fiind deja iarna afară, l-am echipat pe junior cu Booties cu tot cu Liners, încălțatul se face ușor, mai ales dacă este și un copil cooperant, am strâns cât a fost necesar cele două elastice și am fost gata de drum (cele două elastice, poziționate unul pe gleznă, celălalt la capătul de sus al ghetuței, constituie modalitatea de închidere și de reglare a circumferinței ghetei, astfel făcând aceste încălțări potrivite și pentru copiii cu piciorușe mai zvelte, cât și pentru cei pufoși) . Închidere și reglare cu elastice:


Ceea ce îmi doream eu de la aceste încălțări era să îi țină picioarele calde copilului și să îi fie comode la mers. Lucruri bifate cu succes! După plimbări de o oră și jumătate - două, până la -10 grade temperatura exterioară, băiatul meu avea picioarele călduțe, spre deosebire de zilele în care a ieșit încălțat în diverse ghete, chiar și căptușite cu lână naturală, când se întorcea cu piciorușele aproape degerate de frig.

Am putut testa Stonz Booties și mergând pe jos, ce e drept, pe distanțe mai scurte, băiatul meu aflându-se într-o 'grevă de mers', deci fiind mai mult purtat în brațe și în Wrap țesut. Nu a întâmpinat probleme la mers, fiind similare mersului desculț. 

Concluzia mea? Stonz Booties sunt o variantă foarte viabilă pentru copiii mici purtați, în sezonul rece, dar și în primăvară și în toamnă (Liner-ul e folositor iarna), sunt o variantă minunată și pentru copiii aflați la primii pași și la vârsta explorărilor terestre, care sunt energici și vor să meargă și să alerge și pe iarbă, și pe frunzele uscate căzute din copaci, și pe zăpadă,  și pe suprafața din tartan din parcurile pentru copii. Se încalță repede, sunt ușori, călduroși și respectă fiziologia piciorușului fraged. Se pot trage rapid peste orice: șosete, piciorul gol, ba chiar și peste papuceii de interior.

Mă bucur ca se pot găsi și în România, în magazinul virtual Hiphip.ro, regret numai faptul că nu am știut de ei când era Mircea bebe mic. (Sunt multe alte modele pe site-ul hiphip, care mai de care mai drăguțe.)

Și pentru că facerea de bine trebuie musai dată mai departe, vom pregăti în curând un concurs, la care poate veți avea norocul de a câștiga Triceratopșii Stonz! Atenție la pagina de Facebook Nebune după cârpe, zic că ar fi util să vă activați notificările acolo, să nu pierdeți cumva această șansă.

Adăugăm și ceva poze din perioada de testare:












Cristina 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu