duminică, 20 martie 2016

Natibaby Faelinh, bestie cânepoasă

Unul dintre cele mai spectaculare wrapuri, Natibaby Faelinh, mărime 4 lung (3,90m)
Compoziţia wrapului: 70% bumbac 30%cânepă
Gramaj: 414gr/m2 (calculat postwash, adică după spălare, cu acest calculator).
L-am încercat având un nivel de experienţă mediu și cu fetița mea de 1 an şi 4 luni. L-am folosit timp de 2 luni, în paralel cu alte wrapuri.

Prima oară când am pus mâna pe wrap a fost altceva decât mă aşteptam. Adică mă aşteptam la un wrap…negru şi atât. Am remarcat moliciunea bumbacului în primul rând, apoi greutatea lui. Mi-a plăcut si dosul wrapului, partea cu mai multă cânepă.
Este un wrap cu o ţesătură jacquard foarte densă, are greutate. Este scorțos de nou și necesită multă muncă de îmblânzire, dar pe urmă se face molcuț. Nu are multă elasticitate pe diagonală, din cauza cânepii.
Mi-a plăcut foarte mult design-ul lui: castele albe, negre, stele, nori. Un design superb, un contrast extraordinar între alb şi negru. A fost țesut în ediție limitată pentru magazinul olandez Ooiebeest, plecând de la ideea de tarâm de zâne. Asta s-a vrut de fapt, un wrap reprezentând un tărâm fermecat, ca de povești cu zâne... Fetița proprietarilor se numește Faylinn, varianta olandeza a lui "Faelinh".






Şi luciul ce îl dă cânepa este extraordinar. Natibaby face wrapuri peisagistice foarte frumoase. Acesta însa mi s-a părut deosebit încă de la început, cu un farmec aparte.

EXPERIENŢĂ ÎN PURTAT
Este un wrap foarte uşor de purtat, nodul se face puţin mai greu însă. Nu este un wrap care se leagă singur, are un gramaj foarte mare, pe începători îi poate speria. Se simte foarte bine în general, chiar şi la umeri, la plimbări mai îndelungate. Mi-a plăcut foarte mult şi lungimea lui, de 4m, cu care am exersat multe legături într-un strat, maxim două. Este foarte suportiv însă într-un singur strat, şi în faţă, şi pe şold, şi în spate. Bumbacul il face sa alunece foarte uşor în legătură iar cânepa îl face să stea în loc.
Ce mi-a mai plăcut a fost faptul că, fiind dens, nu m-am încălzit aproape deloc şi sunt sigură că datorită cânepii.

CONCLUZII
După părerea mea, acest wrap ar merge folosit de cei care au mai multă experienţă cu wrapurile ţesute şi cu copii mai grei. Pentru cei mai neexperimentaţi ar fi copleşitoare densitatea lui.
Este un wrap puternic, moale, suportiv şi plăcut la atingere
Cred că acest wrap ar străluci într-o mărime mică-medie, gen 3,2 - 3,6m, pe un copil de peste 1 an şi jumătate. Cea mai mare calitate a lui este, după părerea mea, faptul că este un wrap suportiv.
Dacă se cumpără de nou, în caz că s-ar mai găsi pe undeva, deși șansele ar fi de la slabe spre nule, a se avea în vedere că este greu de îmblânzit. Și datorită cânepii, dar și datorită gramajului mare.

Mai multe poze, cu wrapul folosit pe ambele părți, diverse legături:












Și se pare ca zânele au lăsat și praf de somn pe țesătură...

 Laura ZANatica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu